Halli hallå, nu följer ingen bloggen längre va?

jag ska nog börja om på en annan blogg, för det är rätt kul att blogga tycker jag ändå :) fast man inte kan tro det :s
Jag vet inte om det blir en fotoblogg längre, men det blir väl kanske lite inslag av fototips, bilder osv iaf.. lite kortfattade saker som har hänt:
-Jag har varit i Jordanien och dykt, kollat på petra, varit i ett ökenområde så kallat Wadi rum, ascoolt! Tvärr fick vi inte gjort Döda havet :(
-Jag har klippt mig; mycket uppklippt, snelugg, kortare, liten sidecut :D (behövde verkligen toppas, mycket kortare nu :o Men det känns mycket fräschare nu!)
-jag har sommarlov (okej det kunde ni kanske räkna ut ;s >.<)
-jag har bytt rum (och ni bryr er såååå mycket)
Oooooups, nu ska jag äta..  Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0