styling i lägenheten.

vi håller på att fixa och dona i lägenheten nu ju, så ingen uppdatering :/ hehe, fast jag uppdaterar inge vidare annars heller. Men hursomhelst, mitt rum är färdigmöblerat och stylat! :D Mitt rum tillägnas en cool åttaåring, ni vet "coola rosa färger"?? -.-' haha, men aja, fint blev det iaf. Mammas rum är också klart, det är i den romantiska stilen. Gammeldags, ljust, och romantiskt. Sen blir det nog gästrummet eller vad man säger idag, där Emanuel sover när han kommer och hälsar på. Där ska tydligen tonårskillen bo. (vi har då blivit tillsagda vad rummen ska se ut som, jag har inte valt att bo hos en cool åttaåring. ;P ) Och imorgon börjar skolan. ao, bara att acceptera :) Och imorgon kommer Sigrid från indien också. Fast hon kommer la inte till skolan då, utan hon kommer väl 11 eller 12. Jag saknar dig :( <33
hursomhelst, nu ska jag äta frukost och sen ska jag styla!
Jag vet jag vet inlägg utan bilder blir inte bra .. men äsch
hejdå! /gurka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0