Har varit på flickkörsövning :)

ALLTID LIKA KUL ASSSÅ!!!! JAG ÄLSKAR FLICKKÖREN :D :D <3 <3 <3 <3 <3
Ville aldrig sluta att öva! :(
Men nu har jag varit hemma på datorn ett tag. he he....
Men senare ska jag till Sigrid och öva på vissa låtar tills imorrn.
Dom kommer ju imorrn :D <3
Ska tömma kameran till dess så ni får se uppsalabilderna. Det har inte blivit av bara...
Jag måste lära mig hur man tömmer en kamera på datorn alltså! Jag och pappa gör det alltid tillsammans för jag fattar inget x) Så när kameran är full tömmer vi den. Nu precis gick jag ut och tog lite bilder men så var minnet fullt
-.- *Pappaaaaa!!! Kom hem nuuuu!!!* Och tänk om typ jag råkar ta bort alla bilderna bara för att jag gjorde fel eller nåt :O Så idag ska pappa få lära mig hur man gör EN GÅNG FÖR ALLA!
SAKER jag ska göra innan jag åker till Sigrid:
-Städa -.-'
-Äta
-Duscha
....Det var nog det. trodde det var mer xP
En finfin bild tagen med min finfina kamera^^
Hejdå /Gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0