övar flickkörslåtar och väntar på mamma.

Hejhej! Imorse så åkte jag ju iväg till flickkören. Precis innan jag skulle gå så ringer Sigrid och frågar om jag kan ta med mina blåa byxor.
"eeeh... va??" svarar lilla jag och då påminner hon mig om att vi ska ta med scenkläderna som vi ska ha på riksdan för de ville se hur det såg ut. Så jag rafsar med mig det jag ska ha och skyndar mig iväg. När jag kommer fram visa det sig att jag kunde mycket mer av låtarna än jag trodde :D sen skulle vi byta om och sen skulle dom ta kort på oss också (dom här "dom" är typ Anne, Siv och Per). SÅ då gjorde vi det^^

Tja, blev ni mycket klokare över att jag berätta dethär eller? Svar: nej. Inte jag heller. Men det är lite som den där felixreklamen you know? Typ en röst som säger: "ingenting kommer förmodligen hända ikväll, ingen kommer fria och de som äter sitter förmodligen i väldigt mjuka kläder. bla bla bla FELIX -för vardagliga middagar"

Förstår ni vad jag menar när jag säger så?? Typ jag bara sa det^^ :P

Men a, efter flickkören så åkte jag Hanna och Sigrid till domkyrkan och gick in till världens bästa conversebutik typ :O (alltså vi har varit där förr) Och Sigrid hittade ett par oooootttttrrrrroooolllliiiiggggttttt snygga som hon köpte! Sen åkte jag hem. Men hemma fanns ingen.... :( Och precis då ringde mamma, och det var meningen att vi skulle träffas senare. Men då visade sig att mamma och josefine och jag hade gått om varandra. Så dom var påväg in till stan och jag var hemma. Så jag åkte in igen och köpte en skjorta och mascara. Sen åkte vi hem... Och nu är jag här och övar på flickkörslåtar och datorn.
Ska på bio ikväll med mamma och josefine :)
Det var min dag!
Nu har mamma kommit hem förressten.

(hmm... bilden kom liksom... före alltihop.. aja, den är i allafall från när jag och Sigrid var påväg till Stockholm :D)

Nu får jag snart en lampa. bara så ni vet

Märktes det att jag har tråkigt i detta inlägget eller??

Hejdå /Gurka i sin nya mascara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0