Goder morgon i denna sal!

Eller ni också förressten. NI befinner er inte i samma sal som mig. Idag blir en ganska lugn dag hoppas jag. Vi hade svenskainlämning och so-prov igår. Så jag har pluggat massa!! Men för att inte tala om hur nästa vecka kommer bli... Jag måste sätta mig och plugga skitmycket nu i helgen... 42 repetionsfrågor i FYSIK och typ lika mycket HEMKUNSKAP. Det är alltså skitmycket. Fan också... Men idag måste jag bara få slappaa lite sätta på nån film eller typ se på grannfejden eller lyxfällan haha. Skräptv (L) Men först ska jag till skolan. Igår kväll så gick mamma och jag ner till condeco och tog en fika. Jag tog en morotskaka och mamma tog nåt japanskt te. urgott. Men vilken blåst  vi hamna i!! regn och skit x) så när vi gick det var det bara att spatsera iväg i sina regnkläder. ;) min och mammas åsikt: paraply är överskattat.
gänget från arabiska mäns mobbade kroppar i stockholm saknar de allihop <3

 

Hejdå! /Gurka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0