ska nog ta bort bloggen.

Jag känner att det inte är så roligt att blogga längre... Känner hela tiden att jag måste skriva nånting och så har jag inget att skriva om känner jag så om jag skriver nånting blir det ju ändå inget bra inlägg >.< Så där för skippar jag det. Jag har väldigt mycket saker för mig om jag får säga det själv, så därför hinner jag ibland inte att göra nåt inlägg.. Och då kan man ju tänka att det blir en rolig blogg om jag har saker att skriva om, men jag orkar ju typ inte skriva. hehe.  MEN däremot funderar jag på at starta en fotoblogg. Jag fick en systemkamera i födelsedagsresent och jag älskar att fota med den. Jag ser nya saker hela tiden och det är jätteroligt. Jag har alltid gillat att fotografera men har aldrig haft en riktig systemkamera, innan den jag hade nu hade jag en väldigt bra kompaktkamera. Men för att jag skulle kunna följa mina idéer ut till fullo så önskade jag mig en digital systemkamera.. Så om det blir nånting av den fotobloggen så kommer jag uppdatera oftare. Men jag meddelar om jag har bytt blogg eller om jag tar bort den här innan jag tar bort den iaf, Oj konstig sista mening. :P
Heldå, får se hur det blir /Gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0