musikhistora+te?

tycker jag låter ganska bra. så kanske min hals kommer i lite bättre form också behöver jag plugga det sista inför imorrn. Problemet är bara att jag inte får plats nånstans i mitt rum för det är så stökigt... menne. jao *skyll dig själv Minna* . Längtar såå tills rumsplanerna kommer i verket :D Har pratat med pappa och han tycker att mina idéer låter jättebra. Så när jag känner att jag kan allt inför imorrn, ska jag (om jag orkar) mäta, och skriva en lista på vad som ska inhandlas, tänka lite på vilken färg jag vill ha och så där och i sista hand.... s.t.ä.d.a.
Men nu går jag ner och sätter på te och så skriver jag mer sen.
Hejdå! /Gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0