har varit ute i fem minuter och inspirerat mig själv.

låter härligt vaa? Fast ville egentligen vara ute mer :( men jag inser att när jag är frisk då jäääääävlar ska jag vara ute hela daan!! :D iaf var ute och tog lite bilder som kunde i allafall vara inspiration till mitt kära rum :))) fondtapeten we talk ;) och jag har bestämt tema på den i allafall. Göteborg= REGN <3 jao, kanske låter deppigt? Nepp, inte enligt mig, tycker det är så mysigt med novemberväder. Älskar luften, så frisk och härlig!! Och regnet mmmmmm va härligt. Faktiskt så insåg jag att november är underskattad typ för några dagar sen. Jag t ex som har mycket att göra i december, lucia och jul och sånt ni vet, kan ju köpa alla julklappar i november när ytterst lite på den fronten händer. (tyvärr :'( ) och regn, och luften är helt enkelt underbar. Sååå... GÖTEBORG I NOVEMBER får det allt bli :D
underbart (y). Nu ska jag kolla igenom bilderna och se om det blev nå bra. Men det var ju egentligen mest som inspiration till den blivande tapeten sen men vem vet..? ;)
Hejdå! /gladare än innan gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0