har ni tips?

Hej, jag är ju sjuk så spenderar tiden idag med musikhistoria, biologi och tankar om att göra om mitt rum... Jag vill ha mitt rum mer personligt (hos pappa, hos mamma också för den delen, men nu tänker jag på hos pappa), enkelt, snyggt, inget jävlä gulligull, också lite GÖTEBORG över det hela. Gött liksom. Och jovars jag har lite planer. Bl a på att ha en fotofondtapet. Alltså ett stort foto. Och tanken slog mig att jag vill ta fotot själv!! :D Bra va? Men där har vi problemet dåvaa.. Jag har hört talas om firmor som kan göra om mitt foto till en enda stor fondtapet, men jag vet inte hur man får tag på såna och de billigaste, och hur man gör och sådär? Kan ni hjälpa mig? Snälla?^^ Bara nåt litet tips så är jag tacksam :)
Hursomhelst. Jag mår bättre än igår och hoppas på att kunna komma lagom till biologiprovet imorrn hosthosthosthost.. Men till på onsdag så tror jag nog att jag kan komma :) borde vara frisk då :)) Då är det musikhistoria-prov. Det är roligt :D och ja menar det :D <3
nu ska ja krya på mig, typ dricka te kanske och utveckla planerna om mitt rum kanske ;) glöm inte att tipsa mig!
jag ser inte så kry ut, så ni får inte se en bild på mig hehe..
hejdå /sjuk gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0