God morgon alla söta :)

Vaknade för en stund sen faktiskt. Jag vet inte om jag egentligen kan gå i skolan idag, men jag tror faktiskt (inte för att jag inte VILL, jag gillar faktiskt tisdagar) att det är bäst att stanna hemma idag också. När jag bara tänker tanken att gå dit så typ får jag ont i huvvet haha. Så jag är inte riktigt kry än men imorrn kommer jag nog garanterat :).  Tror att jag kan gå till kören ikväll iaf. Jag känner mig fortfarande sjuk, och om jag går tillbaka för tidigt så kanske jag blir mer sjuk eller trött eller så där så, stannar hemma, tar det lugnt, övar in det sista för musikprovet imorrn och satsar på att vandra iväg till kören. Haha, lång utdragen förklaring men aja. ;) . hihi, det finns glass hemma^^ :P bra för halsen faktiskt. Har väl inte så mycket mer vettigt att säga sååeee, jao....  Jag kommer nog uppdatera lite mer idag :)
Hejdå! /sjuk men ganska så glad Gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0