rask promenad!^^

Nu har mamma och jag varit ute och tagit en rask promenad till magnarp. ;) Lägg märke till att det var en RASK en.
Också förstörde Tex för mig när jag la en pasianse (haha, stavning??) på studsmattan, det var faktiskt blött på alla andra ställen,
och så kom han upp och hoppade... det var lågt... Och jag som hade sånt flyt (Med egna påhittade regler hehe). 
 
men i allafall, imorrn kommer Ida hit!! :D tjihoo! Det ska bli roligt! Det var tusen sekler sen vi träffades sist!! Och alla andra också, saknar er<33 Men på Måndag kommer jag! :D Men tills dess ska jag ha det så roligt här med Ida!
Hallå,
jag har inte träffat på några förklaringar än!! (förra inlägget)
Jag är i NÖÖÖD! Fast Jag har faktiskt fått ett tips av Ida! :D <3 jihoo!

Nu ska vi se om det går att ladda upp en bild... Nähä...
Så tråkigt utan bilder i en blogg tycker jag, Det blir inte lika intressant typ, eller nåt. Men jag tycker att det är roligt med bilder i bloggar, tycker inte ni också det?

/Gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0