2 inlägg

Har kommit hem till pappa nu från mamma.
En väldigt trevlig dag faktiskt, och vet ni vad?? Jag kanske ska till Namibia nästa år! :D (Hur den nu stavas, ni fattar va ja menar iaf) På safari the big 5! Ooo yeah! Nåt bestämt är det kanske förstås inte än men en eventuell resa blir det! :D ska bli jätteroligt om det blir av. Ojdå, jag trodde att jag hade publicerat detta inlägget.. haha,

Namibia

men då blir det 2 inlägg i samma inlägg istället!
Inlägg 2:
Trevlig kväll också!
Har kommit hem från promenaden med Jack och pappa nu,
väldigt mysigt faktiskt det också :) Och vilken måne alltså!  Såg ni också den?
Så himla fin... Visste ni att vi människor vet mer om månens yta än om havets bottnar?
Det är sant! Mäktigt tycker jag! Då börjar jag tänka saker som att det kanske finns intelligent liv där nere :o
på flera tusen meter ner liksom... Kanske osannolikt men man vet ju aldrig! Spännande sånt där tycker jag :)
sover i flätor inatt :) då blir håret liksom fluffigt och lockigt imorrn, och det är alltid trevligt :D
Jag börjar faktiskt tycka att det är roligt med blogg. Särskilt när man lyckas med att få in sin header haha,
nu ska jag förmodligen sluta att tjata om den.^^
Gonatt :) /Gurka

Kommentarer
Postat av: Aileen

Hej! Detta är Aileen som du kanske ser ;)

Vad gullig blogg du har ! :D Väldigt mysig haha.. Och jag gillar din gurka i slutet av inlägget ;)

Kolla min blogg? www.aileenlovesjustin.blogg.se

Jag har inte uppdaterat mycket denna månad eftersom jag är utomlands och kommer hem den 4 augusti. Men värt att kolla ändå ?:D

Kram

2010-07-27 @ 10:38:40
URL: http://aileenlovesjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0