krånglig, ledsen och glad dag ;)

Ska inte in på detaljer men det händer massa grejer angående flytten med mamma, också blablabla......
Nu är jag iallafall glad :) Men ja... äsch..
ska till Orust imorrn i alla fall, och det ska bli roligt :D <3
Då får jag träffa Ella igen, för vi kan väl ses då Ella??
En bild på Ella sen förra gången jag sov över hos henne ;)

Bara för att det regnar och för att jag har tråkigt så ska jag göra en lista med positiv och negativa saker om regn!
POSITIVT:
*Mysigt, särskilt när det åskar också :)
*Sätta på sig regnjacka, stövlar och springa ut och plaska :D
*Naturen mår bra av det ;)
*Så fint att fota regn :o
*Man blir blöt om man går ut, det är alltid trevligt :)
NEGATIVT:
*Inte lika mycket sol och bad :(
*Långtråkigt när det håller på länge...
*Man är mest inne.
Mer positivt än negativt enligt mig :D
bilden är tagen med en mobilkmera så den ser inte så bra ut, men jag piffa till den lite^^
/hejdå! /Blöt gurka 



Kommentarer
Postat av: Anonym

å herregud vad jag ser ut! haha ja det får vi göra! jag ska kanske bort en del över dagen men ska du sova på orust? <3

2010-07-30 @ 22:40:17
Postat av: Ella den bästa(a)<3

oj glömde lägga till mitt namn:P<3

2010-07-30 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0