hej längesen?

imorrn är det ett nytt år :D eller i övermorgon kanske man ska säga. ska va först lite mä mamma och kanske emanuel och sen åker jag till Ida <3 (r) hursomhelst 2010 har varit gööööttttttt, framförallt höstterminen, väldigt intensiv på sångfronten och jag tror aldrig jag har utvecklats så här mycket på så kort tid. resor, konserter (LLLLLLL) (YYYYYYY) kompisar, har tagit upp kontakten med gamla kompisar, skaffat dykcertifikat, blivit ännu mer MÅLRIK än jag va innan,,, framåtsträvande osv, så det känns sjukt bra :D har fått ett syskon <3 fast det var typ ett år sen nu då men fortfarande det här året. (känns inte så ;o ) hoppas att 2011 blir ett grymt år det med! (det blir det, har jag sagt det så blir det så.) har väl inga direkt nyårslöften, men klart att man (jag) strävar efter lite olika grejer. ;) Har ni några nyårslöften?
god jul i efterskott och gott nytt år! :D <3
/gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0