Hej hej alla!

Har nån mer än jag sett på "Rapport till himlen" ? Så jättebra, bara så ni vet, se, se, se!
Nåja, har varit med Sigrid hela dan! Och i förra inlägget berättade jag typ det som hände
så, ja...
*PINSAM TYSTNAD*
... Jaaag har ätit en avocado med världens minsta kärna :D
Pytteliten!
Man kanske inte ser så bra på bilden hur liten den e, Men jag försöökte protponiera (stavas..?)
på den andra bilden lite..

I allafall, när jag åkte hemifrån Sigrid så tog jag lite bilder med mobilen på , eehm, vad heter de nu igen!! Åh vad heter dom!!!! xD Ni vet ljuslyktor? Lujsstakar? Gatlyktor? Gatlampor? xD
aja, såna här!:
Och då blev det lite såna här tjusiga bilder:
Fast den sista bilden är tagen på nåt annat, ser ni vad? ;)
Ja vet, jag vet, inget nytt men ändå! x)




Hejdå! /Gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0